CASIO to marka zapewniająca najwyższą jakość instrumentów muzycznych i dbająca o komfort ich użytkowników. Kupując instrument w autoryzowanych sklepach CASIO otrzymamy kartę gwarancyjną Grupy ZIBI S.A., która zaświadcza, że sprzęt pochodzi z legalnego źródła i uprawnia do korzystania z przywilejów z tego wynikających.
5 LAT GWARANCJI
Taka gwarancja dotyczy wszystkich instrumentów muzycznych CASIO zakupionych w autoryzowanych punktach sprzedaży (zobacz listę sklepów) po 1 grudnia 2017. Jest całkowicie bezpłatna, a jedynym warunkiem jej otrzymania jest zarejestrowanie swojego instrumentu na stronie www.casiomusic.pl w ciągu 30 dni od dnia zakupu. Do dokonania rejestracji potrzebny jest paragon bądź faktura.
Więcej szczegółów znajdą Państwo w regulaminie.
SERWIS W DOMU KLIENTA
Właściciele instrumentów z serii CASIO Celviano, Privia oraz pianin hybrydowych GP w ramach oferty gwarancyjnej mogą skorzystać z darmowej usługi serwisowania i naprawy pianin w domu. Procedura zgłoszenia jest niezwykle prosta. Wystarczy wypełnić formularz na stronie bądź udać się do sklepu, w którym dokonano zakupu instrumentu, a całą resztą zajmą się wykwalifikowani pracownicy salonu muzycznego oraz autoryzowani serwisanci CASIO.
Serwis gwarancyjny w domu klienta obowiązuję tylko i wyłącznie na instrumenty zakupione u autoryzowanych sprzedawców. Pełna lista dostępna tutaj.
INSTRUKCJA W JĘZYKU POLSKIM
Kupując instrument pochodzący od polskiego dystrybutora dostaniemy instrukcję korzystania z instrumentów CASIO w języku polskim. W przypadku sprzętu elektronicznego może okazać się to niezbędne, by korzystać z jego zaawansowanych funkcji.
SERWIS W POLSCE
Serwisowaniem sprzętu CASIO w Polsce zajmuje się zespół doświadczonych profesjonalistów z Grupy ZIBI S.A. – dystrybutora światowej klasy marek i zaufanego partnera CASIO w Polsce.