Regulamin usługi “Zgłoś pianino do naprawy gwarancyjnej w domu”

Regulamin usługi “Zgłoś pianino do naprawy gwarancyjnej w domu”

Informacje wstępne

  1. Strona internetowa Casio Music Polska (www.casiomusic.pl) jest własnością spółki Grupa Zibi S.A., z siedzibą w Warszawie, przy ulicy Wirażowej 119, wpisanej do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000718602 numer NIP: 5223113927, numer REGON: 369494855. (dalej: „Dystrybutor” lub „Wydawca”)
  2. Dane kontaktowe strony internetowej: www.casiomusic.pl, adres e-mail: [email protected]
  3. Usługa naprawy gwarancyjnej pianin w domu u Klienta (dalej: „Usługa”) realizowana jest na podstawie niniejszego regulaminu, warunków gwarancji oraz obowiązujących przepisów prawa.
  4. W celu skorzystania z Usługi wymagana jest uprzednia akceptacja niniejszego regulaminu.

Realizacja Usługi

  1. Usługa dotyczy wyłącznie napraw wskazanych niżej instrumentów dokonywanych w ramach udzielonej gwarancji.
  2. Usługa obejmuje naprawę gwarancyjną pianin gabinetowych CASIO GP-500, GP-400, GP-300, AP-700, AP-650, AP-470, AP-270, PX-870, PX-770, zakupionych od Dystrybutora.
  3. W celu skorzystania z Usługi należy wypełnić formularz znajdujący się na stronie https://casiomusic.pl/zglos-serwis-w-domu/ lub zgłosić chęć skorzystania z Usługi w sklepie, w którym dokonano zakupu.
  4. Warunkiem skorzystania z Usługi jest posiadanie przez Klienta dowodu zakupu instrumentu oraz ważnej karty gwarancyjnej. W przypadku korzystania przez Klienta z przedłużonej, 5-letniej gwarancji, należy dodatkowo przedstawić dowód uprzedniego zarejestrowania instrumentu na stronie www.casiomusic.pl.
  5. Usługa realizowana jest przez autoryzowany serwis producenta w miejscu wskazanym przez Klienta, w uzgodnionym z Klientem terminie. W celu ustalenia terminu wizyty serwisanta, serwis skontaktuje się z Klientem najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta
  6. Usługa wykonywana jest na koszt Dystrybutora. Nie ma możliwości skorzystania z Usługi, w tym odpłatnie, po upływie terminu gwarancji.
  7. Niepodanie pełnych danych w formularzu zamówienia Usługi uniemożliwia skorzystanie z Usługi.
  8. Do kontaktu z właścicielem strony internetowej w sprawach związanych z procesem zamówienia Usługi służy adres mailowy [email protected]. W sprawach związanych z reklamacją należy kontaktować się na adres mailowy [email protected].
  9. Usługa obowiązuje tylko na terenie Polski.

Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych podanych przez Użytkownika będzie Wydawca. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych dostępnych jest w Polityce prywatności

Oświadczenie

  1. Wydawca oświadcza, że dochowa wszelkich starań, by informacje zawarte na stronach internetowych www.casiomusic.pl były zgodne z prawdą i pozbawione błędów.
  2. Informacje i materiały zawarte na stronie internetowej Casio Music Polska nie mogą być publikowane bez uprzedniej pisemnej zgody Wydawcy

SZANOWNY UŻYTKOWNIKU,
SZANOWNA UŻYTKOWNICZKO

Używamy plików cookie w celach analitycznych, statystycznych i marketingowych, w tym aby analizować ruch w tej witrynie, optymalizować jej działanie oraz zapamiętywać Twoje preferencje.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ PRZEJDŹ DO SERWISU